قالیشویی در کرج
خانه / شستشوی مبلمان / مبل شویی در حصارک

مبل شویی در حصارک

شستشوی مبلمان در کرج

درصورتی‌که ساکن استان البرز و اطراف کرج و به دنبال انتخاب مبل‌شویی در حصارک هستید. به شما خدمات مبل‌شویی و قالیشویی بانو را پیشنهاد می‌کنیم که سال‌هاست با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و مکانیزه‌ترین سیستم‌های شستشو در کشور فعالیت می‌کند.
مسئله شستشو و پاک‌سازی مبلمان در منزل یکی از حساس‌ترین موضوعات برای خانم‌های خانه‌دار و صاحبان دفاتر و شرکت‌ها است.
قطعاً جابه‌جایی مبلمان و انتقال آن ها به یک مرکز شستشو کار بسیار دشواری است. بانو شستشوی انواع مبل‌های سلطنتی، کاناپه و… را می‌پذیرد و شستشو مطابق جدیدترین متدهای روز دنیا و با استفاده از مواد شوینده باکیفیت و دستگاه‌های فوق پیشرفته انجام می‌گردد.

 

تلفن:

02634118

مبل‌شویی بانو مطابق خواسته شما تیم نظافت خود را برای پاک‌سازی مبلمان به محل اعزام کرده و تمامی مراحل شستشو تحت‌نظر خودتان و با بهره‌گیری از جدیدترین و مکانیزه‌ترین سیستم‌های نظافت انجام می‌گردد. اگر روی مبل‌های شما لکه‌هایی باقی‌مانده و یا بخشی از آن تمیز نمی‌شود.
هیچ نگرانی نداشته باشید. کادر مجرب مؤسسه بانو این کار را در کمترین زمان ممکن، با بهترین قیمت و گارانتی مناسب‌ترین خدمات در منزل ارائه می‌دهد. برای شستشوی انواع فرش و قالی نیز می‌توانید از خدمات این شرکت برای ثبت‌نام آنلاین و دریافت مشاوره و… استفاده فرمایید. جهت شستشوی انواع فرش می توانید از قالیشویی در حصارک استفاده کنید.

مبلشویی گوهردشت، مهرشهر، جهانشهر و… برخی از شعب این مجموعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *