قالیشویی در کرج
خانه / شستشوی مبلمان / نحوه شستشوی مبلمان در منزل چگونه است؟

نحوه شستشوی مبلمان در منزل چگونه است؟

قالیشویی کرج

یک واقعیت اجتناب ناپذیر در زندگی این است که مبل های ما کثیف می شوند ، مهم نیست که چه چیزی باشد. خوشبختانه ما در این مقاله مجموعه ای از نکات و ترفندهای بسیار مفید را برای تمیز کردن مبل با هم ترکیب کرده ایم.

هنگام تمیز کردن مبل ، مهم است که ابتدا دستورالعمل های موجود در دفترچه سازنده یا برچسب های مراقبت را برای مشاوره و راهنمایی های مهم بخوانید.

1) با جاروبرقی شروع کنید

تمام کوسن ها را برداشته و همه چیزهایی را که بین آن قرار گرفته پاک کنید. قلم ، سکه ، کنترل از راه دور – تقریباً هیچ چیزی وجود نداشته باشد که نتوانید در آنجا کشف کنید! اکنون از خلاء خود برای پاک کردن گرد و غبار و خاک سطحی از روی مبل خود استفاده کنید. از قسمت های مخصوص خلاء استفاده کنید تا داخل شکاف ها وارد شوید. در حالت ایده آل؛ از اتصالات برس نرم استفاده کنید تا حد امکان ملایم و نرم روی مبل خود باشید.

2) برچسب های مراقبت از مبل خود را بخوانید

بیشتر کاناپه ها دارای برچسب یا گواهی مراقبت هستند که دستورالعمل تمیز کردن را ارائه می دهد. این موارد را از نزدیک بخوانید ، زیرا در مورد انواع مناسب محصولات برای خرید و روش صحیح استفاده از آنها توصیه می کنند. اگر مبل شما دارای پوشش های قابل جابجایی است ، حتی می توانید آنها را از بین برده و یا ماشین لباسشویی و یا آنها را تمیز کنید.

3) نحوه تمیز کردن پارچه مبل: لکه های تمیز کننده نقطه

اگر می خواهید لکه ای را از مبل پارچه خود جدا کنید ، ممکن است نیازی به تمیز کردن کامل نداشته باشید. می توانید یک محلول ملایم از آب گرم و مایع ظرفشویی برای درمان لکه کوچک استفاده کنید.

آن را روی قسمت ناخوشایند از مبل تست کنید تا مطمئن شوید که به پارچه آسیب نمی رساند. محصول را به آرامی با پارچه ای مرطوب بمالید – مبل را خیلی مرطوب نکنید و لکه را مالش نکنید. زیرا این ممکن است حذف آن دشوارتر شود. منطقه را با استفاده از پارچه ای تمیز و مرطوب دیگر بشویید و سپس بگذارید هوا خشک شود.

یک نمک جوش شیرین باعث می شود که مبل شما بوی تازه یابد. فقط بخاطر داشته باشید که پودر را بعد از آن دور کنید.

4) نکاتی درباره نحوه تمیز کردن مبل پارچه ای

اگر مبل پارچه ای شما دارای پوشش قابل جابجایی نیست ، چندین روش برای تمیز کردن عمیق تر وجود دارد. حتماً ابتدا دستورالعمل های مراقبت از مبل خود را رعایت کنید. اگر از محصولات تمیز کننده اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می کنید ، حتماً دستورالعمل های موجود در برچسب را دنبال کرده و ابتدا آنها را در یک ناحیه کوچک تست کنید. در بعضی موارد می توانید برای تمیز کردن عمیق مبل و کوسن های آن ،از مرکز خدمات مبل شویی قالیشویی بانو استفاده کنید. قبل از قرار دادن کوسن ها روی مبل مطمئن شوید که همه چیز را کاملاً خشک کنید.

 

بیشتر بخوانید: کاربردی ترین روش شستشوی فر آشپزخانه

 

5) نحوه تمیز کردن مبل های چرمی

تمیز کردن روکش های چرمی مبل موضوعی بسیار متفاوت از تمیز کردن اجزای مبل پارچه ای است ، زیرا با استفاده از آب یا صابون زیاد می تواند آسیب ببیند . با خالی کردن هرگونه گرد و غبار از مبل چرمی و شکافهای آن شروع کنید. در صورت وجود قالب یا کپک زده روی چرم ، یک محلول ملایم سرکه و آب را روی آن اسپری کنید و سریع قالب یا کپک را پاک کنید.

استفاده از محصولات مخصوص چرم مهمترین مرحله در تمیز کردن روکش های چرمی مبل است. صابون زین یا پاک کننده های چرمی مبتنی بر موم باعث آسیب دیدن مبل شما نمی شود. حتماً تمیز کننده را ابتدا در مکانی مبهم و مرتب تست کنید و قبل از شروع دستورالعمل های موجود در برچسب را بخوانید. هنگامی که پاک کننده را بمالید ، هرگونه اضافی را پاک کنید. به طور کلی برای تمیز کردن چرم ، به یاد داشته باشید که کمتر بهتر است.

این پنج نکته ساده بدون توجه به مواد آن ، تمیز کردن مبل شما را به یک کار آسان تبدیل می کند. با تمیز کردن گاه به گاه ، این قطعه مهم مبلمان قرار است برای خانواده و میهمانان شما تازه و خوشامد باشد.

مراحل اصلی:

  • برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار ، مبل خود را مرتباً خلاء کنید
  • بیش از حد مواد را اشباع نکنید. این امر به ویژه هنگام تمیز کردن مبل های چرمی بسیار مهم است
  • اگر کاورهای مبل شما قابل جابجایی نیست ، یکی از روش های تمیز کردن آنها استفاده از بخار تمیز کننده است. حتماً با راهنمای تولید کننده مشورت کنید تا بررسی کنید آیا این یک روش مناسب برای آن نوع خاص پارچه است یا خیر.

مرکز خدمات مبل شویی بانو ارائه دهنده انواع خدمات شستشوی مبل در محل در سراسر کرج آماده ارائه خدمات در اسرع وقت می باشد
شما میتوانید در منظقه گلشهر کرج نیز از شعبه ما در گلشهر استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *